Surprise Party - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Samantha Verhoeven - WaarBenJij.nu Surprise Party - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Samantha Verhoeven - WaarBenJij.nu

Surprise Party

Blijf op de hoogte en volg Samantha

20 Januari 2014 | Nederland, Drunen

Donderdag 17 januari was het dan zover. Ik zou terug gaan richting Nederland. 's Ochtends pakte ik mijn laatste spullen in in mijn backpack en vertrok ik richting het vliegveld. Daar aangekomen bleek ons vliegtuig meer dan een uur vertraging te hebben, dus konden we van onze laatste Hongkong dollars nog even lunchen.

De vlucht richting Moskou, waar we zouden overstappen, duurde ongeveer vier films lang. Onderweg hadden we al in de gaten dat naast de vertraging er veel wind was waardoor we langzamer vlogen dan gepland. Niet erg natuurlijk, we hadden bijna vier uur overstaptijd in Moskou, dus voldoende marge. In Moskou hadden we inderdaad nog 1,5 uur om over te stappen en daarna vlogen we door naar Nederland. Het vliegtuig was erg leeg, dus hadden zowel Koen en ik ieder drie eigen stoelen en kon ik heerlijk languit alvast een paar uurtjes slapen. Eenmaal aangekomen op Schiphol grapte ik nog tegen Koen, zal je zien dat onze backpacks het niet gehaald hebben. En ja hoor, voorgevoel klopte. Onze spullen stonden nog in Moskou, voor mijn backpack bleek 1,5 uur te kort om op tijd in het juiste vliegtuig geplaatst te worden.We werden van de ene naar de andere balie gestuurd en gelukkig werden we uiteindelijk geholpen. Mijn backpack zou de dag daarna naar Nederland gevlogen worden en ook naar Drunen gebracht worden.

Na dit korte avontuur was het tijd mijn ouders in de armen te vallen. Mama, Papa, Wendy, Virgil, Astrid, Anne en Lieke stonden in de ontvangsthal met een spandoek, bloemen en ballonnen te wachten. Nogmaals dankjewel voor dit mooie ontvangst! Eenmaal thuis ben ik snel mijn bed in gedoken om hopelijk zo weinig mogelijk last te hebben van een jet lag. De zaterdag heb ik al meteen weer bij de tennis doorgebracht. Erg leuk iedereen weer te zien.

De zondag ging ik heerlijk lunchen met Wendy. Eenmaal terug stond mij nog een verassing te wachten. Zo naïef als ik kan zijn had ik natuurlijk helemaal niks in de gaten gehad en de woonkamer stond vol met vrienden en familie. Iedereen nog bedankt voor jullie aanwezigheid deze middag! Ik vond het een hele eer dat jullie er waren en mama, papa, Wendy en alle andere die geholpen hebben, bedankt!

Inmiddels heb ik gehoord dat ik alle vakken in Taiwan heb gehaald. Mijn primaire doel in Taiwan is dus ook geslaagd, alle studiepunten zijn binnen. Het was een fantastisch semester en ik heb enorm genoten van het ontmoeten van nieuwe mensen, het ervaren van een andere cultuur, het vele reizen, het bezoek van mijn ouders en natuurlijk het reizen met Max. Wat is het studentenleven toch zwaar ;)

  • 27 Januari 2014 - 19:44

    Mama:

    Hey meisje
    Wat was het leuk om al je verslagen te lezen.Vooral omdat wij zelf ook een heel klein stukje hebben meegemaakt.Ik ben blij dat je het heel erg naar je zin hebt gehad en ben blij dat je weer thuis bent.Het feestje was ook erg geslaagd.Nu nog het laatste stuk van je studie en dan het echte leven in.
    Liefs mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Samantha

Internationaal Semester Taiwan Master Operations, Management and Logistics TU/e Eindhoven

Actief sinds 07 Aug. 2013
Verslag gelezen: 2037
Totaal aantal bezoekers 15261

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2013 - 17 Januari 2014

Internationaal Semester Taiwan

Landen bezocht: